Saturday, October 29, 2011

Aku dan Dia..

Kali ini aku nk menceritakan tentang perkenalan aku dgn tunangku yg tersayang yg tidak lama lagi akan mjadi pasangku yg sah. Kisah cinta kami mcm cerita org dlu2x yg telah dimodenkan.. Ktorg hanya mula bercinta slps tunang, xsempat merasa apa itu kapel. Cukuplah dgn pengalaman ngn ex aku yg dlu,bercinta btahun2x,last2x dia kawin dgn org lain.. Kisah cinta aku dgn tunang aku bermula dr sebuah blog kepunyaan tunang aku skrg.. Aku tertarik dgn satu entri dlm blog tersebut yg mpyai persamaan dgn kehidupan aku ketika itu. So, melalui emel dia yg tertera dlm blog tersebut..aku cuba add dia sbg kwn dlm fb aku..apabila time nak add 2,aku bru perasan rupanya dia sudah pun menjadi friends aku tanpa aku sdr sblm 2..sejak 2,ktorg hanya menegur dan bersembang melalui chatbox fb. Lama kelamaan, wujud keserasian, dan kami decide nk bjumpa. Slps hanya beberapa kali jumpa,xsmpai 5bln kenal,kami dah tunang dan nak kawin dah skrg..mungkin itu yg dinamakan jodoh,dtg tanpa kta duga.. Yg ptg dlm sesebuah hbgn, keserasian dan tolak ansur.. Moga hbgn kami berkekalan dan dirahmati Allah s.w.t slalu... amin...

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...